איך הקטנו ללקוח את תקציב השיווק ב-50% ושמרנו על אותם תוצאות.

שם הלקוח

שיא פיננסים

תחום העיסוק

גיוס אשראי לעסקים

קצת בהרחבה

חברה מובילה בתחום, מתמחה בגיוס אשראי לעסקים באמצעות הלוואות בנקאיות וחוץ בנקאיות. פועלת מול קהל עסקי, משווקת בעיקר בערוצים המקוונים.

מהות הפרויקט

גיוס לידים באמצעות פרסום באינטרנט

פלטפורמות פעילות

מה הלקוח היה צריך?

באמצעות פרסום דיגיטלי החברה השיגה לידים באופן שוטף, אולם ההשקעה הייתה גדולה מאוד ולא כל הלידים התאימו לפרופיל – מה שגרר התעסקות מיותרת שלא מובילה לסגירת עסקאות.

מה עשינו?

בשלב הראשון ביצענו עבודת אסטרטגיה מעמיקה שכללה ניתוח מקיף של המותג, בידול שלו בשוק ודיוק קהלי היעד. במקביל בוצעה בחינה מדוקדקת של מערך השיווק כדי להבין באלו נקודות בתהליך נדרש דיוק. לאחר מכן נכתבו חומרי שיווק מדויקים שכללו דף מכירה מקצועי, המעביר את הגולש תהליך פסיכולוגי-צרכני והופך את הלידים למדויקים ו"בשלים" הרבה יותר. השלב האחרון היה פריסה מחודשת של הקמפיינים בפלטפורמות השונות כך שיגיע אל הלקוחות המתאימים ביותר ויביא אותם אל דף הנחיתה.

מודעות שהרצנו בפייסבוק לשיא פיננסים

התוצאות:

הקטנת תקציב השיווק של הלקוח ב-50%!

באמצעות דיוק מערך הפרסום הלקוח כבר מעל שנה וחצי מצליח להשיג כמות זהה של לקוחות בכל חודש, בהרבה פחות התעסקות מיותרת ובמחצית מסכום ההשקעה.

"התקציב של הדיגיטל ירד כמעט ב 50% ואני מקבל את אותן תוצאות ממה שעבדתי לפני. הלידים הפכו להיות שוטפים יותר, חכמים יותר, טובים יותר ומתאימים לפעילות של העסק"
עוזי קוליה
מנכ"ל שיא פיננסים

רוצה להכיר מקרוב וליהנות מהמומחיות שלנו כדי לייצר תוצאות?

מזמינים אותך ליצור קשר >>>