.

.

.

כל המידע על פרסום בפייסבוק 

פרסום בפייסבוק הפך לאמצעי שיווק מרכזי עבור עסקים רבים בשנים האחרונות. במאמר זה נסביר מדוע קמפייני פרסום ממומנים בפייסבוק הם כלי חשוב ויעיל למדי לקידום מכירות ומותג.

 

פרסום בפייסבוק – אפשרויות רבות

 

פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מציעה מגוון רחב מאוד של אפשרויות פרסום שניתן להתאים לצרכי העסק. ביניהן:

 

פרסומות בתוך זרם הפיד – פוסטים מומחים המוצגים בזרם היומי של המשתמשים.

 

פרסומות בעמוד – פוסטים מומחים המוצגים בעמוד הפרופיל.

 

סטוריז בפייסבוק ובאינסטגרם – פרסומות בסטוריז של אינסטגרם ופייסבוק.

 

מודעות ביוטיוב – פרסומות במהלך סרטוני וידיאו.

 

קמפיינים מותאמים אישית – פרסומות מותאמות לקהל היעד הספציפי.

 

כל אלו מאפשרות גמישות רבה בהתאמת הפרסומות לצרכי כל עסק.

 

רוצים לקרוא עוד על פרסום ממומן באינסטגרם לחצו כאן >> 

 

הישגים ומדידות

 

אחת הסיבות המרכזיות שפרסום בפייסבוק הוא כל כך יעיל, זה האפשרות למדוד את תוצאות הקמפיין בצורה מדויקת. פייסבוק מציעה דוחות מפורטים על:

 

מספר הצפיות והקליקים על הפרסומות.

 

שיעור ההמרות – אחוז הגולשים שהגיעו לאתר וביצעו פעולה.

 

עלויות והישגים לפי קהלי יעד.

 

נתונים דמוגרפיים על מי צפה ואיתו אינטראקציה.

 

בדרך זו, ניתן לאמוד במדויק את תוצאות הקמפיין ולשפרו בהתאם. דבר שאינו אפשרי בשיטות שיווק קונבנציונליות.

 

הישג ארוך טווח – בניית קהל שומעים ומעקבים בפייסבוק היא השקעה ארוכת טווח שתניב פירות לא רק במהלך הקמפיין אלא גם בשנים הבאות. קהל העוקבים הופך ל"קופת הכסף" של העסק – קבוצת אנשים שיהיה אפשר לפנות אליהם בקלות בעתיד כשיהיו מוצרים ושירותים חדשים.

 

מבחינה זו, השקעה בפרסום בפייסבוק תניב תוצאות לא רק לטווח הקצר כי אם גם בשנים הבאות, בהן ניתן יהיה לנצל את הקהל שנוצר על מנת לקדם את העסק.

 

תקציב מותאם לצרכים

 

לעולם אין לשכוח שקמפיין מוצלח בפייסבוק דורש התאמה של התקציב לצרכי העסק והמוצרים. יש לקבוע מראש תקציב יומי, שבועי או חודשי ולאמוד כמה צפיות, הקלקות או מכירות נדרשות כדי להצדיק את ההשקעה.

 

בדרך זו ניתן לשמור על קמפיין רווחי ויעיל שאכן יוביל לתוצאות עסקיות חיוביות. רק קביעת תקציב מותאם בפועל יכולה להבטיח הצלחת המהלך.

 

לסיכום:

 

פרסום ממומן בפייסבוק הוא כלי שיווקי יעיל וחשוב עבור עסקים כיום. הוא מאפשר חשיפה ממוקדת לקהלי יעד, מדידה מדויקת של תוצאות, בניית קהל עוקבים לטווח ארוך וגמישות בהתאמת המסרים והתקציב לצרכי העסק. עם תכנון נכון של האסטרטגיה והתקציב, פרסום בפייסבוק יכול להניב תוצאות מצוינות הן בטווח המיידי והן בראייה ארוכת טווח.