אתר אינטרנט שלא מקודם מספיק או לא מקודם נכון, פשוט לא עושה את העבודה. אתר שמצליחים לקדם אותו, זה בדיוק להפך. זה אתר שמושך את הלקוחות. זה אתר שזוכה לחשיפה גבוהה ומצליח להניע לפעולה. גם אם אין לכם שום מושג על איך הדבר הזה עובד, הדגשים הבאים יהפכו אתכם לחכמים יותר. קבלו את כל התורה על רגל אחת, זהו הבסיס לקידום אתר אינטרנט בצורה יעילה.

גוגל אוהב קישורים

נכון, גוגל זה לא בן אדם, אבל תרשו לנו למען הנוחות להתייחס אליו כרגע כמו אל בן אדם בשר ודם. זה פשוט יעזור להבהיר כמה נקודות, מבלי להזדקק למושגים טכניים שמצריכים ידע קודם. הדגש הראשן הוא שגוגל אוהב קישורים. כאשר מנוע החיפוש מזהה אתר שמובילים אליו קישורים חדשים ואיכותיים, הוא מתייחס אליו אחרת לעומת אתר שלא משתמש בקישורים. זו הסיבה שבעלי אתרים שכבר הבינו דבר או שניים, התחילו תהליך של קניית קישורים איכותיים. ואנו אומרים תהליך, משום שזה דבר שצריך לעשות בקביעות. הוספת קישורים לאורך זמן, גורמת לגוגל לאהוב יותר את האתר שלכם. וכאשר זה קורה, החשיפה בתוצאות החיפוש תביא לכם יותר כניסות לאתר, יותר טרפיק וכמובן עוד הכנסות.

גוגל אוהב תכנים חדשים

עוד דבר שגוגל אוהב לראות, זה תכנים חדשים באתר. שלא תבינו לא נכון, אף בן אדם לא יושב ובודק את כל האתרים שישנם. זה לא מעשי, זה לא יעיל. אבל למנוע החיפוש הפופולרי יש כלים אוטומטיים שסורקים כל הזמן את האתרים ויודעים לנתח היבטים שונים. לדוגמא, כלי הבינה המלאכותית או הבוטים של גוגל יודעים באילו אתרים הוסיפו תכנים חדשים ואילו אתרים לא משקיעים בכך. האהבה לתכנים חדשים לא נובעת סתם מחיבה למילים. ההנחה הדי הגיונית היא שהגולשים עצמם רוצים ומחפשים תכנים עדכניים ולא מיושנים. בעולם שמתקדם כל כך מהר, זה עניין בסיסי, עקרוני ונכון.

גוגל אוהב אתרים ניידים

על פי כל התחזיות, המגמה של מעבר לגלישה בנייד תמשיך להתגבר. כלומר, הרבה יותר כניסות לאינטרנט ולגוגל נעשים וייעשו דרך המובייל (בעיקר סמרטפונים אך גם מכשירים ניידים אחרים). זו הסיבה שאם פעם לגוגל לא היה אכפת דרך איזה מכשיר אתם גולשים או האם האתר מותאם לנייד, כיום זה כבר מאוד משנה. אתרים שפועלים היטב ובאופן מותאם נייד (אתרים רספונסיביים), מקודמים וזוכים ליותר טרפיק.

גוגל אוהב אתרים מהירים

אתר שעובד לאט, מעצבן ומתיש לא רק את הגולשים. אתרים איטיים זוכים לדירוג פחות טוב בגוגל וזה ניכר בתוצאות הקידום והחיפוש. יש לא מעט דרכים טכניות להאיץ את המהירות של אתרים קיימים. אז השורה התחתונה פשוטה – מהירות תביא לכם יותר גולשים דרך גוגל.