כנראה שנתקלתם לפחות פעם אחת במודעה של קניית נכס דיגיטלי או בניית נכס דיגיטלי. יש אנשים שיבטיחו לכם את השמיים והכוכבים, יגידו לכם שזו הכנסה פסיבית מהאינטרנט לגמרי ללא מאמץ. אז זהו, שלא. אין באמת כזה דבר כסף קל, אך כן יש הכנסה פסיבית שהיא מהאינטרנט. אז מה זה נכס דיגיטלי? מיד נראה.

מה זה נכס דיגיטלי?

נכס דיגיטלי הוא למעשה כל דבר שקיים באינטרנט ונמצא בבעלותכם – זה יכול להיות בצורה של אתרים גדולים וזה גם יכול להיות בצורה של אתרי מכירות קטנים, כך או כך, שניהם יכולים לתת תשואות יפות. כמו כן, נכסים דיגיטליים לא חייבים להיות אתרי אינטרנט. הנכס הדיגיטלי יכול להיות פרופיל באיזו רשת חברתית, כמו למשל, אינסטגרם או פייסבוק, הנכס יכול להיות ערוץ ביוטיוב, קבוצה בוואטסאפ, ספר דיגיטלי, אפליקציה, קורס דיגיטלי ועוד המון אפשרויות נוספות.

מהן דרכי ההכנסה מנכסים דיגיטליים?

יש כמה דרכים להרוויח מנכסים דיגיטליים:

האם נכסים דיגיטליים הם נכסים מניבים?

לא במקרה כתבנו נכסים דיגיטליים מניבים. כמו בשאר ההשקעות, סיכויי ההצלחה גדלים כשאנחנו משקיעים ביותר נכסים. כלומר, אם השקענו בחוכמה, סיכויי הרווח גדלים. כמה נכסים מתקשרים זה עם זה ויכולים להוביל למכירה של מוצר קרוב בשני תחומי נישה או יותר. עבור חברות נכסים מדובר גם בחיסכון של הוצאות כוח אדם כמו שירות לקוחות.