פרסום ביוטיוב הוא כלי רב עוצמה המאפשר לעסקים להגיע לקהל רחב באמצעות תוכן המופיע לפני, במהלך ובצידי הפלטפורמה, בזמן שהם צופים בתכנים אחרים. רבים מהעסקים מוותרים על ההזדמנות כיוון שהם לא ממש מכירים את תהליך הפרסום ביוטיוב ויכול להיות שאפילו לא שמעו עליו כמעט.
המטרה של קידום ביוטיוב כמו כל פעולת פרסום ברשת היא להפגיש בין העסק לבין הקהל הרלוונטי לו, ליצור מודעות, חשיפה חיובית ולקדם מכירות. פלטפורמת יוטיוב מציעה מגוון אפשרויות למודעות, יכולות מיקוד מתקדמות להגעה לקהל היעד ומערכת ניהול יעילה. חשוב לציין שפרסום ביוטיוב מתאים כמעט לכל סוגי הקהלים
השיטה שמאפשרת לנו לשפר תוצאות ביוטיוב עבור 94% מהלקוחות שלנו
אסטרטגיה חזקה שמבוססת על תחקיר עומק לעסק שלך
בניית כלי שיווק מתקדמים מבוססי פסיכולוגיה צרכנית שמעבירים את הליד הקר תהליך סינון וחימום
צוות מומחים שכל אחד מנהל מספר מצומצם של לקוחות נבחרים
פוקוס אגרסיבי על הרווחיות שלך ואופטימיזציה מתמשכת
שרי
שרון
בר
ברק
אור
מיכאל
טל
נועה
רחלי
היתרונות של פרסום ביוטיוב
יוטיוב היא אחת הפלטפורמות השימושיות ביותר בארץ ובעולם ומערכת הפרסום שלה מעניקה הזדמנות לעסקים. בין אם מדובר בבניית מודעות למותג ובין אם הגדלת המרות, הפלטפורמה מציעה גמישות, מיקוד מתקדם וכלים למדידת התוצאות. עסקים אשר בוחרים לבצע קידום ממומן ביוטיוב יכולים ליהנות מכל היתרונות הבאים:
מיקוד מתקדם לקהל
זהו אחד היתרונות של קידום ממומן ביוטיוב כשהעסק יכול להגדיר מי הקהל שלו ולמי הוא רוצה להגיע. המטרה היא להצליח להשקיע את הכספים בדיוק בקהל שיכול להיות רלוונטי כאשר העסק יכול לבחור להגדיר כי המודעה תופיע בפני אנשים מסוימים על סמך מגוון נתונים כגון:
- נתונים דמוגרפיים
- תחומי עניין
- התנהגויות חיפוש
- תכני וידאו שהם צפו בהם
המיקוד מאפשר לעסקים להעביר את המסר הנכון באופן אישי לקהל היעד, להגדיל את הסיכוי למעורבות ולמכירות בפועל.
פלטפורמה חזותית
המערכת של יוטיוב היא מערכת וידאו חזותית שלמעשה מציעה לקהל את אחת מצורות התוכן האהובות והמרתקות. עסקים יכולים לנצל את הפוטנציאל הגדול של הפלטפורמה וליצור קשר רגשי עם הצופים. זה המקום לספר את הסיפור של העסק ולהעביר את המסר בצורה שתשפיע על הקהל ותוביל אותו לבצע פעולה. המעורבות הזו תופסת את תשומת הלב במהירות אשר חשובה בסביבה התחרותית של ימינו.
עלויות פרסום ביוטיוב
כל עסק צריך לחשוב על ההכנסות וההוצאות ולבחור בדרך הפרסום היעילה ביותר עבורו. במקרה של פרסום ממומן ביוטיוב ישנו יתרון לעלויות. ישנן מודעות שונות שאפשר להעלות וכל אחת מהן מאפשרת לעסק להגיע לחשיפה המקסימלית וניצול נכון של הפלטפורמה תוך הקפדה על תקציב מותאם באופן אישי. כדאי לדעת כי אין צורך בתשלום ראשוני ליוטיוב אלא העלויות מתבצעות רק כאשר המודעות פעילות.
נותנים לתוצאות מקידום ביוטיוב לדבר
מה המחיר של קידום ממומן ביוטיוב
שאלה חשובה נוגעת לנושא התשלום כאשר אפשר להגיד כי קידום ביוטיוב מאפשר לקבל תוצאות טובות בעלות סבירה ובתנאי שהקמפיין נעשה בדרך הנכונה. צפייה במודעה יכולה לעלות בין 10 סנט ועד 30 סנט אך הדבר תלוי בקהל היעד אליו העסק פונה, זמן הצפייה במודעה, מילות המפתח ויעדי הפרסום ביוטיוב. יוטיוב מאפשרת שליטה על התקציב על ידי הגדרת התשלום היומי וחיוב מקסימלי של אותו הסכום.
כאשר אנחנו מסתכלים על העלויות או על שיטת התמחור של פרסום ביוטיוב, ניתן לראות שני מודלים:
עלות לקליק (CPC) – הכוונה היא שהעסק משלם בכל פעם שהגולש מקליק על המודעה שהוא פרסום. מודל זה מעלה את הסיכוי שהגולש יגיע לדף המכירה או האתר אך הוא נוטה להיות גבוה יותר לעומת האפשרות השנייה.
עלות לצפייה (CPV) – הכוונה היא שהעסק משלם בכל פעם שגולש צופה במודעה. הוא אמנם לא חייב ללחוץ עליה אך הוא נחשף לעסק ומגבש דעה לגביו ולאחר שהוא מרגיש שהוא מכיר אותו סיכויי המכירה עולים.
הפלטפורמה של יוטיוב מאפשרת לעסקים להשתמש במודל התמחור המתאים ביותר עבורם ולשלב בין שתי האפשרויות כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. בכל דרך שהעסק בוחר לפרסם חשוב לבחון את היעילות לכל אורך הדרך ולהקפיד על ROI (החזר השקעה) חיובי שמשמעותו שהעסק יכניס יותר מכפי שהוא מוציא.
הופעות בתקשורת
"הפורמולה הייחודית של קרויזר דיגיטל להגברת אפקטיביות הקמפיינים"
"מומחים לקידום אתרים"
"חברת קרויזר דיגיטל שמחזיקה ברזומה הצלחות מרשים של שיפור קמפיינים"
"מוביל בקידום אתרים"
"מומחה בניהול מוניטין ושיווק באינטרנט"
"קרויזר מומחה לניהול מוניטין ושיווק"
"משרד מוביל בהורדת תוצאות בגוגל"
"מלווה עסקים להצלחה בשיווק באינטרנט"
מרכיבים המשפיעים על עלויות פרסום ממומן ביוטיוב
כל מסע פרסום, בפלטפורמות דיגיטליות ובפלטפורמות פיזיות, יביא שיטת תמחור משלו. העלות של פרסום ביוטיוב יכולה להשתנות בהתאם למספר מרכיבים ובבחירה נכונה של כל אחד וניהול נכון של הקמפיין אפשר להשיג תוצאות מצוינות והחזר השקעה גבוה במיוחד.
הצעת מחיר למודעה
כיוון שכל עסק שונה על כל אחד להגדיר את השווי של הלקוח. יש לחשוב על התקציב המקסימלי להוצאה באופן כללי ובאופן ספציפי על כל מודעה. מכאן אפשר להבין כי השליטה היא בידי העסק אך חשוב לדעת כי במידה והעלות המוצעת מצד העסק לכל קליק או צפייה יהיו נמוכים מדי יכול להיות שהפלטפורמה בכלל לא תציג את המודעה.
הדבר קורה בדרך כלל במילות מפתח תחרותיות מאד וכשהתחרות על קהל היעד גבוהה. במקרה זה יש להעלות את המחיר למודעה וזאת בהתאם ליכולות של העסק ולאחר ניתוח מעמיק של ההזדמנויות ואפשרויות ההחזר.
אסטרטגיית הצעת מחיר
ישנן ארבע אסטרטגיות מחיר בקידום ביוטיוב שכל אחת מאפשרת להשיג תוצאות בעלויות שונות וגם באיכות שונה כמובן:
- מחיר לאלף חשיפות – זהו פרסום ביוטיוב שהמחיר המתבצע עבור כל אלף פעמים בהם אנשים רואים את התמונה הממוזערת או את הכותרת של המודעה. אסטרטגיה זו מתאימה בעיקר לביצוע אופטימיזציה של מודעות לצפייה.
- מחיר יעד לצפייה – הכוונה היא עלות לכל צפייה כשזו אסטרטגיה שיכולה להיות טובה כדי לבצע אופטימיזציה של המודעות המיועדות לצפיות ולהופעות. כלומר גישה זו יכולה לשמש כחלק מאסטרטגיית הקידום הכוללנית.
- מחיר יעד להמרה – קמפיין קידום ממומן ביוטיוב בו מוצע מחיר לרכישה. אסטרטגיה זו מתאימה לעסקים שרוצים להביא מכירות ולצבור לידים ואפילו לצורך הפניית תנועה לאתר. ניתן לבצע אופטימיזציה על סמך הסכום שהעסק מחליט עליו.
- מקסום המרות – פרסום ממומן ביוטיוב אשר עובד בצורה דומה לסעיף הקודם אך כאן ההגדרות מתבצעות באופן אוטומטי על ידי גוגל. הצעת המחיר מביאה את מקסימום ההמרות שיכולות להתבצע במסגרת התקציב שנקבע.
אפשרויות מיקוד
אפשרויות המיקוד של המודעות יכולות להשפיע על עלות הקמפיין. הפלטפורמה מאפשרת להשיג החזר טוב על ההוצאה ובתנאי שהקמפיין ממוקד בצורה הנכונה לקהל היעד שבאמת מתאים לעסק. כאן יש התייחסות למספר מרכיבים ובהם:
- דמוגרפיה – ממקד את הקהל על פי מגדר, גיל ואפילו הכנסה של משק הבית.
- זיקה – הגדרה של הקהל על פי תחומי עניין והרגלי צפייה מסוימים.
- שוק – בחירת קהל אשר מתעניינים במוצר או שירות וזאת בהתאם להרגלי השימוש ביוטיוב.
- פלחים דומים – קידום ביוטיוב יכול לכוון לקהלים שדומים לקהל שביקר בנכס אך לא ביצע פעולה.
- מילות מפתח – מתייחס לחיפושים שגולשים מבצעים ביוטיוב.
סוג המודעה
עוד מרכיב אשר משפיע על עלויות קידום ביוטיוב הוא סוג המודעה כשהפלטפורמה מאפשרת לעסקים להציג מספר מודעות:
- מודעות וידאו בפיד – מודעות אשר מופיעות בדף הבית, בתוצאות החיפוש וכסרטונים קשורים בדפי הצפייה.
- מודעות שניתן לדלג עליהן – אלו מודעות פופולאריות שניתן לדלג עליהן אך התשלום מתבצע רק אם הגולש צפה לאורך זמן שנקבע על ידי המפרסם או כשבוצעה פעולה של לחיצה על המודעה.
- מודעות ללא דילוג – פרסום ביוטיוב עם מודעה שאי אפשר להעביר כשזו יכולה להיות קצרה יותר ממודעה שניתן לדלג עליה.
- מודעות קצרות – נקראות גם ״מודעות באמפר״ והן יכולות להיות באורך של שש שניות ולא ניתן לדלג עליהן.
- מודעות מרחפות – אלו מודעות שיכולות להופיע בתחתית הסרטון כשהוא עובד ולכן הן יכולות להגיע לקהל היעד בלי לשנות את חוויית הצפייה.
חשיבות המומחיות כאשר עושים פרסום ביוטיוב
פרסום ביוטיוב יכול להיות מוצלח מאד אך הוא דורש מומחיות. מההגדרות של הקמפיין ועד ליצירת המודעה עצמה, חשוב מאד לדעת איך הפלטפורמה עובדת, לעקוב אחר התוצאות ולוודא כי מתקבל ROI חיובי. המומחיות שלנו בפרסום בדיגיטל ובכלל זאת ביוטיוב מביא לעסקים שאנו מלווים לקוחות רבים. רוצה להצטרף להצלחה? זה הזמן ליצור קשר.
למה כדאי לפרסם ביוטיוב ממומן עם קרויזר דיגיטל?
הסוכנות שלנו מתמחה בפרסום ושיווק ביוטיוב, ומייצרת הצלחות כבר 12 שנה ברציפות באמצעות שיטת Pro & Profit של קרויזר דיגיטל
האם כדאי להשקיע גם בקידום אורגני ביוטיוב?
אסטרטגיית קידום ביוטיוב המשלבת בין קידום ממומן לבין קידום אורגני זה מעולה להשגת תוצאות מקסימליות.
הכירו את
Pro&Profit:
הפורמולה להצלחה שיווקית ביוטיוב שבעלי עסקים לא מצליחים להפסיק לדבר עליה.
01.
אצלנו? רק מומחים.
העובדים שלנו הם מומחים שכבר עשו את זה – עם ניסיון מקצועי של שנתיים ומעלה, אבל הכי חשוב? כל אחד מהם עובד על מספר מוגבל של פרויקטים בו זמנית – כדי שהם יהיו שם בשבילכם.
02.
השיווק שלך זה עניין אישי.
כל לקוח והסיפור שלו. אנחנו בונים אסטרטגיה שמתאימה בדיוק לכם: מה אתם רוצה להשיג, לאן אתם שואפים. אנחנו כאן למקסם את ההצלחה שלכם, ולא סתם לעשות עוד קמפיין.
03.
דפי נחיתה שמוכרים.
אנחנו יוצרים דפי נחיתה שלא רק נראים טוב, אלא גם ממירים גולשים ללקוחות. זה כל הסיפור.
04.
רווחיות לפני הכל.
אנחנו מתמקדים בלהביא לכם תוצאות שמשפיעות ישירות על הרווח של העסק ומכוונים לאסטרטגיה שמקדמת רווחיות, תוך דגש על השקעה נבונה ותשואה מירבית על כל שקל.
כותב המאמר - דוד קרויזר
הדרך של דוד בעולם השיווק הדיגיטלי החלה בשנת 2009, באחד ממיזמי התיירות החדשניים שפורסמו באינטרנט. לאחר ניהול המיזם במשך כשנתיים ובהמשך השתלבות בחברת "קשרי תעופה", התמנה למנהל שיווק דיגיטלי בחברת זאפ – ממובילות שוק הפרסום והשיווק ברשת בישראל. בנוסף בית המשפט מינה את מנכ"ל החברה כמומחה בתחום קידום אתרים. ויש לסוכנות הסמכה של גוגל פרטנרס.