/

/

/

פרסום ממומן באינסטגרם – כל מה שצריך לדעת

פרסום ממומן באינסטגרם הוא כלי שכל בעל עסק אמור לדעת כיצד להשתמש על מנת למשוך לקוחות פוטנציאליים חדשים שכן, זהו סוג פרסום אשר מאפשר לכם להגדיל את החשיפה שלכם בפלטפורמת האינסטגרם ובהתאם לכך גם את קהל הלקוחות שלכם. אולם, מדובר על עניין שאינו פשוט כלל, כך שעליכם לדעת בדיוק כיצד עורכים נכון פרסום ממומן באינסטגרם לפני שתתחילו ליהנות מכל היתרונות הטמונים בדבר. אז איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם בצורה הנכונה, מדוע זה כדאי ומה עוד צריך לדעת לפני שמתחילים? בכתבה זו החלטנו לעשות לכם סדר בכל הבלאגן ולהסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת באשר לפרסום ממומן באינסטגרם וכל הסובב סביב נושא זה.

 

מהו פרסום ממומן באינסטגרם?

 

בדיוק כפי שניתן לפרסם מודעות בתשלום בגוגל, כך גם ניתן לפרסם מודעות ממומנות בפלטפורמת אינסטגרם. בהינתן השימוש הנכון, פרסום ממומן באינסטגרם יכול להיות ערוץ שיווקי יעיל למדי עבור מגוון רחב מאוד של בעלי עסקים מכל התחומים. למעשה, במסגרת סקר שנערך מטעם פייסבוק נמצא כי 54% מכלל המשתתפים רכשו מוצר או שירות מסוים אחרי שראו אותו בפרסומת  ממומנת באינסטגרם, זאת בעוד כי 83% מהמשתתפים שמעו לראשונה על שירותים או מוצרים חדשים דרך אותה פלטפורמה. יתרה מזו, נתונים מראים כי גולשי האינסטגרם מראים הרבה יותר מעורבות ופעילות בהשוואה לגולשי שאר הפלטפורמות – כך שפרסום ממומן באינסטגרם יוכל לסייע לכם להעלות את העסק שלכם לרמה הבאה על ידי הגעה ללקוחות פוטנציאליים חדשים עם נוכחות דיגיטלית חזקה.

 

על מה חשוב לשים דגש?

 

בעת בה אנו מדברים על פרסום ממומן באינסטגרם, חשוב מאוד לציין כי קיימת חשיבות עצומה לגרפיקה ויזואלית שכן, ככל שהמודעה שלכם תהיה יותר נעימה לעין ואסתטית כך גדלים הסיכויים שהיא תהיה אטרקטיבית בפני כל אותם לקוחות פוטנציאליים שהפרסומת מופיעה אצלם בפיד. לכן, חשוב מאוד להכין מודעות שיתפסו את עיני הגולש מאחר וזוהי הדרך להבהיר לו כי יש כאן שירות או מוצר מיוחד שיוכל לספק לו ערך רב. אולם, בדיוק כמו כל תחום אחר, יצירת מודעות ייחודיות היא אומנות לכל דבר ועניין שכן, עליכם לדעת בדיוק כיצד להכין פרסומים ממומנים שאינם נראים כמו מודעות, אלא כמו הצעה מעניינת ומפתה שתופסת את הפוקוס של כל הגולשים שמבחינים בה. לשם כך, מומלץ מאוד לבדוק למה קהל היעד שלכם מגיב, אילו מודעות שונות כן עובדות עליו ומהם הסימנים הוויזואלים שתוכלו להוסיף אל המודעות שלכם על מנת למשוך את העין של הגולש הממוצע. לא תמיד יהיה קל להגיע אל המסקנות האלו בהתחלה שכן, מדובר על תחום מורכב למדי, בייחוד עבור מתחילים. בשל כך, תמיד יהיה מומלץ לשכור את שירותיו של איש מקצוע מנוסה עם מומחיות בכל הנוגע לפרסום ממומן באינסטגרם.