פרסום ביוטיוב

הגיע הזמן לעשות קידום ביוטיוב עם מקצוענים!

*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

פרסום ביוטיוב הוא כלי רב עוצמה המאפשר לעסקים להגיע לקהל רחב באמצעות תוכן המופיע לפני, במהלך ובצידי הפלטפורמה, בזמן שהם צופים בתכנים אחרים. רבים מהעסקים מוותרים על ההזדמנות כיוון שהם לא ממש מכירים את תהליך הפרסום ביוטיוב ויכול להיות שאפילו לא שמעו עליו כמעט.

המטרה של קידום ביוטיוב כמו כל פעולת פרסום ברשת היא להפגיש בין העסק לבין הקהל הרלוונטי לו, ליצור מודעות, חשיפה חיובית ולקדם מכירות. פלטפורמת יוטיוב מציעה מגוון אפשרויות למודעות, יכולות מיקוד מתקדמות להגעה לקהל היעד ומערכת ניהול יעילה. חשוב לציין שפרסום ביוטיוב מתאים כמעט לכל סוגי הקהלים

השיטה שמאפשרת לנו לשפר תוצאות ביוטיוב עבור 94% מהלקוחות שלנו

אסטרטגיה חזקה שמבוססת על תחקיר עומק לעסק שלך

בניית כלי שיווק מתקדמים מבוססי פסיכולוגיה צרכנית שמעבירים את הליד הקר תהליך סינון וחימום

צוות מומחים שכל אחד מנהל מספר מצומצם של לקוחות נבחרים

פוקוס אגרסיבי על הרווחיות שלך ואופטימיזציה מתמשכת

מומחים עם תעודות! הכירו את הצוות שלנו:

בית המשפט מינה את מנכ"ל החברה כמומחה בתחום קידום אתרים.

בנוסף לסוכנות יש הסמכה ותעודה של גוגל פרטנרס.
המשמעות של סטטוס Google Partner היא שהסוכנות שלנו קיבלה הכרה על כך שהיא מביאה את הקמפיינים של הלקוחות שלה להצלחה מקסימלית.

Google Partner

שרי

מנהלת מחלקת PPC

שרון

מומחית PPC

בר

מומחה PPC

ברק

מומחה PPC

אור

מומחית PPC

מיכאל

מנהל SEO

טל

יועץ שיווק

נועה

יועצת שיווק

רחלי

אחראית תפעול

היתרונות של פרסום ביוטיוב

יוטיוב היא אחת הפלטפורמות השימושיות ביותר בארץ ובעולם ומערכת הפרסום שלה מעניקה הזדמנות לעסקים. בין אם מדובר בבניית מודעות למותג ובין אם הגדלת המרות, הפלטפורמה מציעה גמישות, מיקוד מתקדם וכלים למדידת התוצאות. עסקים אשר בוחרים לבצע קידום ממומן ביוטיוב יכולים ליהנות מכל היתרונות הבאים:

מיקוד מתקדם לקהל

זהו אחד היתרונות של קידום ממומן ביוטיוב כשהעסק יכול להגדיר מי הקהל שלו ולמי הוא רוצה להגיע. המטרה היא להצליח להשקיע את הכספים בדיוק בקהל שיכול להיות רלוונטי כאשר העסק יכול לבחור להגדיר כי המודעה תופיע בפני אנשים מסוימים על סמך מגוון נתונים כגון:

  • נתונים דמוגרפיים
  • תחומי עניין
  • התנהגויות חיפוש
  • תכני וידאו שהם צפו בהם

המיקוד מאפשר לעסקים להעביר את המסר הנכון באופן אישי לקהל היעד, להגדיל את הסיכוי למעורבות ולמכירות בפועל.

פלטפורמה חזותית

המערכת של יוטיוב היא מערכת וידאו חזותית שלמעשה מציעה לקהל את אחת מצורות התוכן האהובות והמרתקות. עסקים יכולים לנצל את הפוטנציאל הגדול של הפלטפורמה וליצור קשר רגשי עם הצופים. זה המקום לספר את הסיפור של העסק ולהעביר את המסר בצורה שתשפיע על הקהל ותוביל אותו לבצע פעולה. המעורבות הזו תופסת את תשומת הלב במהירות אשר חשובה בסביבה התחרותית של ימינו.

עלויות פרסום ביוטיוב

כל עסק צריך לחשוב על ההכנסות וההוצאות ולבחור בדרך הפרסום היעילה ביותר עבורו. במקרה של פרסום ממומן ביוטיוב ישנו יתרון לעלויות. ישנן מודעות שונות שאפשר להעלות וכל אחת מהן מאפשרת לעסק להגיע לחשיפה המקסימלית וניצול נכון של הפלטפורמה תוך הקפדה על תקציב מותאם באופן אישי. כדאי לדעת כי אין צורך בתשלום ראשוני ליוטיוב אלא העלויות מתבצעות רק כאשר המודעות פעילות.

נותנים לתוצאות מקידום ביוטיוב לדבר

"לידים באמת מדויקים וחמים שאנחנו מצליחים לסגור. קרויזר דיגיטל הם הבחירה הכי טובה שעשיתי השנה"
אסתי כהן
מנכ"לית בית ספר ללימודי איטלקית
"זה פי 3 מהסוכנויות האחרות, פשוט תוצאה מדהימה. הלידים חמים, נכונים ומביאים אותנו בדיוק למטרה שאנחנו רוצים"
דוד מזרחי
ג'וזף אביזרי רכב
"יש לי קודם מבול של פניות, הם מדייקים לי את הלידים שהם מגיעים אלי כל כך חמים שלי נשאר רק לסלוק אותם"
איילה בר-לב
בעלת בי"ס ללימודי אנגלית לילדים
"המקצועיות שם היא מטורפת, האכפתיות. זה איפשר לי לבנות מכונות שיווקיות מאוד מאוד טובות, מאוד משומנות. הגדילה היא חכמה, היא יציבה"
מזל כהן
מנטורית להרזיה ואורח חיים בריא

*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

מה המחיר של קידום ממומן ביוטיוב

שאלה חשובה נוגעת לנושא התשלום כאשר אפשר להגיד כי קידום ביוטיוב מאפשר לקבל תוצאות טובות בעלות סבירה ובתנאי שהקמפיין נעשה בדרך הנכונה. צפייה במודעה יכולה לעלות בין 10 סנט ועד 30 סנט אך הדבר תלוי בקהל היעד אליו העסק פונה, זמן הצפייה במודעה, מילות המפתח ויעדי הפרסום ביוטיוב. יוטיוב מאפשרת שליטה על התקציב על ידי הגדרת התשלום היומי וחיוב מקסימלי של אותו הסכום.

כאשר אנחנו מסתכלים על העלויות או על שיטת התמחור של פרסום ביוטיוב, ניתן לראות שני מודלים:

עלות לקליק (CPC) – הכוונה היא שהעסק משלם בכל פעם שהגולש מקליק על המודעה שהוא פרסום. מודל זה מעלה את הסיכוי שהגולש יגיע לדף המכירה או האתר אך הוא נוטה להיות גבוה יותר לעומת האפשרות השנייה.

עלות לצפייה (CPV) – הכוונה היא שהעסק משלם בכל פעם שגולש צופה במודעה. הוא אמנם לא חייב ללחוץ עליה אך הוא נחשף לעסק ומגבש דעה לגביו ולאחר שהוא מרגיש שהוא מכיר אותו סיכויי המכירה עולים.

הפלטפורמה של יוטיוב מאפשרת לעסקים להשתמש במודל התמחור המתאים ביותר עבורם ולשלב בין שתי האפשרויות כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. בכל דרך שהעסק בוחר לפרסם חשוב לבחון את היעילות לכל אורך הדרך ולהקפיד על ROI (החזר השקעה) חיובי שמשמעותו שהעסק יכניס יותר מכפי שהוא מוציא.

הופעות בתקשורת

"

"הפורמולה הייחודית של קרויזר דיגיטל להגברת אפקטיביות הקמפיינים"

"

"מומחים לקידום אתרים"

"

"חברת קרויזר דיגיטל שמחזיקה ברזומה הצלחות מרשים של שיפור קמפיינים"

"

"מוביל בקידום אתרים"

"

"מומחה בניהול מוניטין ושיווק באינטרנט"

"

"קרויזר מומחה לניהול מוניטין ושיווק"

"

"משרד מוביל בהורדת תוצאות בגוגל"

"

"מלווה עסקים להצלחה בשיווק באינטרנט"

מרכיבים המשפיעים על עלויות פרסום ממומן ביוטיוב

כל מסע פרסום, בפלטפורמות דיגיטליות ובפלטפורמות פיזיות, יביא שיטת תמחור משלו. העלות של פרסום ביוטיוב יכולה להשתנות בהתאם למספר מרכיבים ובבחירה נכונה של כל אחד וניהול נכון של הקמפיין אפשר להשיג תוצאות מצוינות והחזר השקעה גבוה במיוחד.

הצעת מחיר למודעה

כיוון שכל עסק שונה על כל אחד להגדיר את השווי של הלקוח. יש לחשוב על התקציב המקסימלי להוצאה באופן כללי ובאופן ספציפי על כל מודעה. מכאן אפשר להבין כי השליטה היא בידי העסק אך חשוב לדעת כי במידה והעלות המוצעת מצד העסק לכל קליק או צפייה יהיו נמוכים מדי יכול להיות שהפלטפורמה בכלל לא תציג את המודעה.

הדבר קורה בדרך כלל במילות מפתח תחרותיות מאד וכשהתחרות על קהל היעד גבוהה. במקרה זה יש להעלות את המחיר למודעה וזאת בהתאם ליכולות של העסק ולאחר ניתוח מעמיק של ההזדמנויות ואפשרויות ההחזר.

אסטרטגיית הצעת מחיר

ישנן ארבע אסטרטגיות מחיר בקידום ביוטיוב שכל אחת מאפשרת להשיג תוצאות בעלויות שונות וגם באיכות שונה כמובן:

  • מחיר לאלף חשיפות – זהו פרסום ביוטיוב שהמחיר המתבצע עבור כל אלף פעמים בהם אנשים רואים את התמונה הממוזערת או את הכותרת של המודעה. אסטרטגיה זו מתאימה בעיקר לביצוע אופטימיזציה של מודעות לצפייה.
  • מחיר יעד לצפייה – הכוונה היא עלות לכל צפייה כשזו אסטרטגיה שיכולה להיות טובה כדי לבצע אופטימיזציה של המודעות המיועדות לצפיות ולהופעות. כלומר גישה זו יכולה לשמש כחלק מאסטרטגיית הקידום הכוללנית.
  • מחיר יעד להמרה – קמפיין קידום ממומן ביוטיוב בו מוצע מחיר לרכישה. אסטרטגיה זו מתאימה לעסקים שרוצים להביא מכירות ולצבור לידים ואפילו לצורך הפניית תנועה לאתר. ניתן לבצע אופטימיזציה על סמך הסכום שהעסק מחליט עליו.
  • מקסום המרות – פרסום ממומן ביוטיוב אשר עובד בצורה דומה לסעיף הקודם אך כאן ההגדרות מתבצעות באופן אוטומטי על ידי גוגל. הצעת המחיר מביאה את מקסימום ההמרות שיכולות להתבצע במסגרת התקציב שנקבע.

אפשרויות מיקוד

אפשרויות המיקוד של המודעות יכולות להשפיע על עלות הקמפיין. הפלטפורמה מאפשרת להשיג החזר טוב על ההוצאה ובתנאי שהקמפיין ממוקד בצורה הנכונה לקהל היעד שבאמת מתאים לעסק. כאן יש התייחסות למספר מרכיבים ובהם:

  • דמוגרפיה – ממקד את הקהל על פי מגדר, גיל ואפילו הכנסה של משק הבית.
  • זיקה – הגדרה של הקהל על פי תחומי עניין והרגלי צפייה מסוימים.
  • שוק – בחירת קהל אשר מתעניינים במוצר או שירות וזאת בהתאם להרגלי השימוש ביוטיוב.
  • פלחים דומים – קידום ביוטיוב יכול לכוון לקהלים שדומים לקהל שביקר בנכס אך לא ביצע פעולה.
  • מילות מפתח – מתייחס לחיפושים שגולשים מבצעים ביוטיוב.

סוג המודעה

עוד מרכיב אשר משפיע על עלויות קידום ביוטיוב הוא סוג המודעה כשהפלטפורמה מאפשרת לעסקים להציג מספר מודעות:

  • מודעות וידאו בפיד – מודעות אשר מופיעות בדף הבית, בתוצאות החיפוש וכסרטונים קשורים בדפי הצפייה.
  • מודעות שניתן לדלג עליהן – אלו מודעות פופולאריות שניתן לדלג עליהן אך התשלום מתבצע רק אם הגולש צפה לאורך זמן שנקבע על ידי המפרסם או כשבוצעה פעולה של לחיצה על המודעה.
  • מודעות ללא דילוג – פרסום ביוטיוב עם מודעה שאי אפשר להעביר כשזו יכולה להיות קצרה יותר ממודעה שניתן לדלג עליה.
  • מודעות קצרות – נקראות גם ״מודעות באמפר״ והן יכולות להיות באורך של שש שניות ולא ניתן לדלג עליהן.
  • מודעות מרחפות – אלו מודעות שיכולות להופיע בתחתית הסרטון כשהוא עובד ולכן הן יכולות להגיע לקהל היעד בלי לשנות את חוויית הצפייה.

*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

חשיבות המומחיות כאשר עושים פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב יכול להיות מוצלח מאד אך הוא דורש מומחיות. מההגדרות של הקמפיין ועד ליצירת המודעה עצמה, חשוב מאד לדעת איך הפלטפורמה עובדת, לעקוב אחר התוצאות ולוודא כי מתקבל ROI חיובי. המומחיות שלנו בפרסום בדיגיטל ובכלל זאת ביוטיוב מביא לעסקים שאנו מלווים לקוחות רבים. רוצה להצטרף להצלחה? זה הזמן ליצור קשר.

שאלות נפוצות

פרסום ביוטיוב הוא דרך להגיע לקהל רחב על ידי יצירת מודעות וידאו ממומנות, שמופיעות לפני או במהלך הסרטונים ביוטיוב. מודעות אלו מוצגות למשתמשים לפי תחומי עניין, דמוגרפיה, מילות מפתח ועוד, והמפרסם משלם על פי הצפיות, קליקים או אינטראקציות עם המודעות.

  • מודעות וידאו חסות (TrueView Ads): מודעות וידאו שמופיעות לפני, במהלך או אחרי סרטונים, כאשר המשתמש יכול לדלג עליהם לאחר 5 שניות.

  • מודעות לא סקיפביליות (Non-Skippable Ads): מודעות שמופיעות לפני או במהלך הסרטון, ולא ניתן לדלג עליהן.

  • מודעות באנר (Bumper Ads): מודעות קצרות (6 שניות) שמופיעות לפני הסרטון.

  • מודעות שדה (Overlay Ads): מודעות תמונה שנמצאות על גבי הסרטון.

  • מודעות פיד וידאו (In-Feed Video Ads): אלו מודעות וידאו שמופיעות ישירות בפיד של היוטיוב, וניתן לצפות בהן לפני שנלחצים עליהם כדי להפעיל תוכן. משתמשים יכולים לראות אותן בגירסה המובייל או בדסקטופ.

אסטרטגיית קידום ביוטיוב המשלבת בין קידום ממומן לבין קידום אורגני זה מעולה להשגת תוצאות מקסימליות.

 

הסוכנות שלנו מתמחה בפרסום ושיווק ביוטיוב, ומייצרת הצלחות כבר 12 שנה ברציפות באמצעות שיטת Pro & Profit של קרויזר דיגיטל

פרסום ביוטיוב מאפשר פילוח קהל יעד על פי תחומי עניין, גיל, מיקום גיאוגרפי, שפה, מכשיר, דפוסי צפייה ועוד. בנוסף, ניתן לבחור קהל יעד לפי מילות מפתח או לבחור לקהל שמגיב או צופה בתוכן דומה לשלך. אפשר גם להשתמש ברימרקטינג ולהציג את המודעות למי שכבר צפה בתוכן שלך בעבר.

 תוצאות מפרסום ביוטיוב עשויות להיות מיידיות, במיוחד כשמדובר במודעות המיועדות להגדיל את החשיפה למותג. אם המטרה היא להניע לפעולה כמו רכישה או הרשמה, ייתכן שתצטרך להמתין מספר ימים או שבועות עד שיתחילו להראות תוצאות. כדאי להמשיך למקד ולבצע אופטימיזציה לקמפיינים על בסיס ביצועים.

אין תקציב מינימלי קבוע, אך אפשר להתחיל עם תקציב קטן (כמה דולרים ביום) ולראות איך המודעות מתפקדות. העלות יכולה להשתנות בהתאם למילות המפתח, התחרות בתחום, ותצוגות המודעות, אבל אפשר להתאים את התקציב על פי תוצאות הקמפיין.

כן, אפשר להציג את המודעות לאנשים מכל העולם או לבחור להציגהן רק לקהל יעד מסוים במדינות מסוימות. אתה יכול להגדיר את הקהל היעד שלך לפי מיקומים גיאוגרפיים על מנת לפנות רק לאנשים שממוקמים במקומות שחשובים לך.

זה יכול להיות יעיל, אך חשוב לא להסתמך רק על מילות מפתח. כדאי לשלב מספר שיטות פילוח, כמו תחומי עניין, התנהגות צפייה, פילוח גיאוגרפי ועוד. פילוח רחב יכול להוביל לתוצאות טובות יותר, תוך הגעה לקהלים שונים ויצירת אפקטיביות גבוהה יותר.

פרסום ביוטיוב לא משפיע ישירות על דירוג האתר בגוגל, אך הוא יכול להגדיל את החשיפה והמודעות למותג, דבר שיכול להוביל להגדלת התנועה לאתר שלך. באופן עקיף, כאשר יש יותר אינטראקציה עם התוכן שלך (כמו צפיות, שיתופים ותגובות), זה יכול לתרום לחשיפה גבוהה יותר בכל הפלטפורמות.

פרסום ביוטיוב מתאים לכל סוגי העסקים, כולל עסקים קטנים ובינוניים. ביוטיוב יש אפשרות להתחיל עם תקציב קטן יחסית, ולעיתים מדובר בערוץ שיווקי מאוד אפקטיבי עבור עסקים קטנים שרוצים לחשוף את המותג או המוצר לקהל רחב.

הכירו את

Pro&Profit:

הפורמולה להצלחה שיווקית ביוטיוב שבעלי עסקים לא מצליחים להפסיק לדבר עליה.

01.

אצלנו? רק מומחים.

העובדים שלנו הם מומחים שכבר עשו את זה – עם ניסיון מקצועי של שנתיים ומעלה, אבל הכי חשוב? כל אחד מהם עובד על מספר מוגבל של פרויקטים בו זמנית – כדי שהם יהיו שם בשבילכם.

02.

השיווק שלך זה עניין אישי.

 כל לקוח והסיפור שלו. אנחנו בונים אסטרטגיה שמתאימה בדיוק לכם: מה אתם רוצה להשיג, לאן אתם שואפים. אנחנו כאן למקסם את ההצלחה שלכם, ולא סתם לעשות עוד קמפיין.

03.

דפי נחיתה שמוכרים.

אנחנו יוצרים דפי נחיתה שלא רק נראים טוב, אלא גם ממירים גולשים ללקוחות. זה כל הסיפור.

04.

רווחיות לפני הכל.

אנחנו  מתמקדים בלהביא לכם תוצאות שמשפיעות ישירות על הרווח של העסק ומכוונים לאסטרטגיה שמקדמת רווחיות, תוך דגש על השקעה נבונה ותשואה מירבית על כל שקל.

כותב המאמר - דודי קרויזר

כותב המאמר - דוד קרויזר

הדרך של דוד בעולם השיווק הדיגיטלי החלה בשנת 2009, באחד ממיזמי התיירות החדשניים שפורסמו באינטרנט. לאחר ניהול המיזם במשך כשנתיים ובהמשך השתלבות בחברת "קשרי תעופה", התמנה למנהל שיווק דיגיטלי בחברת זאפ – ממובילות שוק הפרסום והשיווק ברשת בישראל. בנוסף בית המשפט מינה את מנכ"ל החברה כמומחה בתחום קידום אתרים. ויש לסוכנות הסמכה של גוגל פרטנרס.

*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

מבצע אחרי החגים מטורף!

מצטרפים עכשיו ומקבלים
הקמת קמפיין ללא עלות וגם שבועיים ניהול במתנה!

*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

המבצע בכפוף לתקנון

אנחנו משתמשים בעוגיות (cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה, להציג הצעות ומודעות מותאמות ועוד כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. המשך הגלישה באתר מהווה את הסכמתך לכך.