קידום אורגני בגוגל

הגיע הזמן לעשות קידום אורגני כמו שצריך!

*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

מאז ומעולם עסקים רצו לבלוט. גם העסק הטוב ביותר, עם המוצרים והשירותים המתקדמים שאפשר למצוא, לא יצליח ללא לקוחות. בעולם בו הכול מהיר, שאלות מקבלות תשובות תוך שניות ספורות והציפייה לחיפוש מהיר, עסקים צריכים להיות בעמוד הראשון של גוגל. כן, דווקא היום, כשהאינטרנט מוצף בתוכן והאלגוריתם חכם, קידום אורגני יכול להיות הכלי השיווקי החשוב ביותר.

קידום אורגני בגוגל הוא הכרח לכל עסק שרוצה לבלוט והיום הוא צריך להתבצע תוך הבנה של אופן צריכת המידע, האלגוריתם ובנוסף להתחשב בקדמה ובבינה המלאכותית. עסק שמצליח להגיע למקומות הראשונים בגוגל, נהנה מחשיפה רלוונטית ואיכותית לקהל שמחפש בדיוק את מה שהוא מציע. אתר שכזה יכול להמשיך לייצר חשיפה, פרסום ולהביא לקוחות 24/7 ולעשות את ההבדל בין עסק שממשיך לפעול לבין אחד שמחפש לקוחות.

זה פשוט חובה להיות במקום הראשון בעולם שמשתנה כל הזמן!

השיטה שמאפשרת לנו לשפר תוצאות עבור 94% מהלקוחות שלנו

אסטרטגיה חזקה שמבוססת על תחקיר עומק לעסק שלך

בניית כלי שיווק מתקדמים מבוססי פסיכולוגיה צרכנית שמעבירים את הליד הקר תהליך סינון וחימום

צוות מומחים שכל אחד מנהל מספר מצומצם של לקוחות נבחרים

פוקוס אגרסיבי על הרווחיות שלך ואופטימיזציה מתמשכת

מומחים עם תעודות! הכירו את הצוות שלנו:

בית המשפט מינה את מנכ"ל החברה כמומחה בתחום קידום אתרים.

בנוסף לסוכנות יש הסמכה ותעודה של גוגל פרטנרס.
המשמעות של סטטוס Google Partner היא שהסוכנות שלנו קיבלה הכרה על כך שהיא מביאה את הקמפיינים של הלקוחות שלה להצלחה מקסימלית.

Google Partner

שרי

מנהלת מחלקת PPC

שרון

מומחית PPC

בר

מומחה PPC

ברק

מומחה PPC

אור

מומחית PPC

מיכאל

מנהל SEO

טל

יועץ שיווק

נועה

יועצת שיווק

רחלי

אחראית תפעול

*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

השימוש בגוגל כיום נפוץ יותר מאי פעם

העולם התקדם, הבינה המלאכותית תופסת מקום משמעותי ודווקא עכשיו, עולים מספר החיפושים בגוגל. ההערכות מדברות על כך שבשנת 2024 בוצעו בעולם מעל ל-8 מיליארד חיפושים ביום עם השערה שבשנת 2025 המספר עומד על 13.6 מיליארד חיפושים ליום. ומה בישראל? ההערכות מדברות על מעל 8.5 מיליון משתמשים בשנת 2024 ועלייה נוספת בשנת 2025.

ההערכות הן שמעל 92% מהישראלים משמשים בגוגל כמנוע החיפוש העיקרי והמשמעות היא שעסקים רוצים שימצאו אותם. הנתונים לא מקטינים את החשיבות של מהפכת ה-AI אלא מראים שעדיין, כשאנחנו רוצים למצוא מידע ועסקים, אנחנו פונים לגוגל. מה שכן, עלינו להבין את השינוי, ללמוד ממנו ולהבין כי הדינמיקה הרבה יותר מהירה מכפי שהייתה אי פעם.

הבינה המלאכותית משפיעה גם על תחום על התחום של קידום אורגני בגוגל והמקדמים צריכים ללמוד, לנתח את הנתונים, להיות עם אצבע על הדופק ולהתאים את האתרים לקצב החדש. במציאות הנוכחית, מי שלא מתעדכן, נשאר מאחור. אסטרטגיות הקידום צריכות לנצל את הטכנולוגיה החדשה וקידום מוצלח מחייב הבנה טכנית לצד גמישות מחשבתית וזיהוי הזדמנויות.

נותנים לתוצאות מקידום אורגני לדבר

"לידים באמת מדויקים וחמים שאנחנו מצליחים לסגור. קרויזר דיגיטל הם הבחירה הכי טובה שעשיתי השנה"
אסתי כהן
מנכ"לית בית ספר ללימודי איטלקית
"זה פי 3 מהסוכנויות האחרות, פשוט תוצאה מדהימה. הלידים חמים, נכונים ומביאים אותנו בדיוק למטרה שאנחנו רוצים"
דוד מזרחי
ג'וזף אביזרי רכב
"יש לי קודם מבול של פניות, הם מדייקים לי את הלידים שהם מגיעים אלי כל כך חמים שלי נשאר רק לסלוק אותם"
איילה בר-לב
בעלת בי"ס ללימודי אנגלית לילדים
"המקצועיות שם היא מטורפת, האכפתיות. זה איפשר לי לבנות מכונות שיווקיות מאוד מאוד טובות, מאוד משומנות. הגדילה היא חכמה, היא יציבה"
מזל כהן
מנטורית להרזיה ואורח חיים בריא

*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

10 פעולות פשוטות לקידום אורגני בגוגל שיקחו את האתר למקום 1#

ישנן פעולות שכל עסק צריך לבצע במסגרת קידום אורגני וישנן פעולות אשר מתאימות יותר לאתרים מסוימים על פני אחרים. הרשימה הבאה כוללת את עשר הפעולות שמשפיעות על קידום רוב האתרים:

1.     מיקוד במילות המפתח הנכונות

מילות המפתח הנכונות מביאות את התנועה המתאימה. עוד לפני יצירת התוכן חשוב לבצע מחקר מילות מפתח, להבין מה מעניין את קהל היעד ומה הוא עשוי לשאול בגוגל. כדאי לזכור כי ככל שהאתר יקלע נכון יותר לחיפושים כך הוא ידורג גבוה יותר, יזכה ליותר כניסות והכי חשוב, יצליח להמיר את הלקוחות. החוכמה היא להצליח להבין מה הקהל מחפש.

מעבר לכך שיש לבחור מילות מפתח עם מספר גבוה של חיפושים ותחרות שאפשר לנצח, יש לוודא כי האתר באמת נותן מענה לשאלות שעונות. העסק נתקל כל הזמן בשאלות מצד הלקוחות וחשוב לכתוב את אותן השאלות ולוודא כי האתר נותן להן מענה. יש לצאת מנקודת הנחה שכמו שהלקוחות שואלים ישירות את העסק, הלקוחות הפוטנציאליים יכולים לשאול את גוגל וכשהעסק נותן מענה, הסיכוי לעלות בתוצאות החיפוש וליצור המרה, גבוה.

2.     אופטימיזציה של האתר

אופטימיזציה של האתר היא אחת הפעולות החשובות בעולם הקידום האורגני בגוגל. מדובר על תהליך שיטתי שהמטרה שלו היא להפוך את האתר לידידותי למשתמש ולגוגל, ברור, נוח ומהיר. מבחינה טכנית, יש לבחון כי לאתר יש מבנה היררכי נכון (למשל שימוש בכותרות), תפריט הניווט ברור וכי כל אחד, גם אם הוא מעולם לא נכנס לאתר, יוכל למצוא את מה שחיפש בקלות.

יש לוודא כי האתר עולה במהירות ואם צריך, לדחוס את התמונות, לטפל בקוד ואפילו לבחור בשרת איכותי יותר. כמובן, בעידן שלנו ההתאמה צריכה להיות גם למשתמשי דסקטופ וגם למשתמשי מובייל כשאתרים שלא נראים טוב במכשיר הנייד הם אתרים שקשה יותר לקדם. גישה טובה בקידום אורגני היא לחשוב על גוגל כעל עוד משתמש ולצאת מנקודת הנחה שמה שהגורם האנושי לא מבין, גם מנוע החיפוש לא יבין.

3.     שיפור חוויית המשתמש

כדאי שהעיצוב של האתר יהיה יפה אבל כדאי לדעת כי זה לא הדבר הראשון שמבחין בין אתר שמכניס לקוחות לעסק לבין זה שלא. המרכיב הקריטי של קידום אורגני בגוגל הוא חוויית המשתמש וככל שקל יותר לגלות באתר, הניווט פשוט ומבנה הדפים הגיוני, כך יהיה קל יותר לקדם את האתר. בנוסף לכך, אתרים שמשתמשים אוהבים הם אתרים שנוטים להביא תוצאות.

דף הבית הוא המקום הראשון שיש לבחון והוא צריך להציג מידע ברור, ממוקד, לשלב קריאה לפעולה ולהיות ברור. הכפתורים צריכים להיות בולטים, הטפסים קצרים ורצוי להעדיף פסקאות קצרות וקריאות. יישום של כל אלה יוביל לשיפור זמן השהייה באתר והעלאת אחוזי ההמרה. לצד כל הנאמר, רצוי שהאתר יתאים למיתוג העסקי מבחינת צבעים ולכלול מרכיבים גרפיים מעניינים שלא מסיתים את תשומת הלב מהעיקר.

4.     כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי

כתיבת תוכן היא הלב של כל קידום אורגני בגוגל. עם זאת, בעולם ה-AI יכולה לעלות השאלה מהו תוכן איכותי ובצדק. נקודת ההנחה צריכה להיות שהתוכן צריך לתת ערך אמיתי, לענות על שאלות שהלקוחות הפוטנציאליים מעלים ולפתור בעיות. יש להתייחס לתוכן כהזדמנות ליצור חוויה ייחודית וזאת עם נושאים רלוונטיים, כתיבה אמינה, מעודכנת וכל זאת בסגנון כתיבה שכל אחד יכול להבין.

הבינה המלאכותית יכולה לעזור בתהליכי כתיבת התוכן. היא מסייעת בסיעור מוחות, יכולה להציע רעיונות מצוינים לנושאים מעניינים ולהבין לעומק מה מעניין את הקהל. בנוסף לכך, התוכנות השונות יכולות לעזור ליצור את טיוטת הכתיבה הראשונית כשבסיום מגיע המגע האנושי שהופך עוד תוכן שאפשר למצוא בכל מקום ליחיד וקולע בדיוק לקהל. בימינו אי אפשר להתעלם מה-AI אלא צריך להשתמש בו בצורה חכמה ליצירת תוכן ששווה לקרוא ולשתף.

5.     בניית קישורים, חיצוניים ופנימיים

קישורים איכותיים, פנימיים וחיצוניים, הם אחד הגורמים המשפיעים על דירוג האתרים בגוגל:

  • קישורים פנימיים – חיבור בין עמודי האתר השונים בצורה הגיונית עם מבנה טוב שמסייע למשתמשים ולגוגל להבין את ההקשרים הפנימיים. הקישורים יכולים להתבצע בין העמודים הראשיים, בין המאמרים ומהם לדפים הראשיים.
  • קישורים חיצוניים – מפנים אל האתר מאתרים אחרים ומשדרים למנוע החיפוש שמדובר באתר אמין וסמכותי. ככל שהקישור מגיע מאתר בעל מוניטין גבוה ורלוונטי לתחום, כך הערך שלו יכול לעלות. חשוב לציין שלא תמיד מדובר על אתר עם כניסות רבות אלא אתר שעוסק בנושא ולכן קישור זהה להמלצה לתוכן איכותי.

6.     שיפור האתר מבחינה טכנית

אתר תקני הוא מפתח לתהליך קידום אורגני בגוגל. על האתר לעלות במהירות, לעבוד מבחינה טכנית ואחת לתקופה יש לבדוק שאכן הכול עובד כמו שצריך. הרשימה הבאה משמשת לתהליך הקידום:

  • בדיקה כי אין בעיות אבטחה באתר
  • מעבר על הקוד כדי לוודא שהוא נקי ולא מקשה על הגלישה
  • תיקון קישורים שבורים שלא מובילים ליעד הנכון
  • בחינה כי אין דפי 404
  • ביצוע בדיקת מהירות
  • ניקוי תכנים כפולים
  • אופטימיזציה של קבצי התמונות על ידי דחיסה
  • שיפור מבנה כתובת הדפים (URL)

הפן הטכני נראה לפעמים פחות ״זוהר״ בהשוואה לתוכן ובוודאי לעיצוב של האתר, אך הוא קריטי ומבחין בין אתר שקשה למצוא אותו ואתר שמוביל בדירוגים.

7.     התאמה לחיפוש מקומי

עסקים אשר מתמקדים בקהל באזור מסוים, צריכים שהאתר שלהם יתאים לאזור בו הם מציעים את השירות. קידום אתרים מקומי נמדד בהופעה של העסק במקומות הראשונים כשישנו קהל שמחפש אותו במקום הרלוונטי. כדאי לדעת כי גוגל יודעת לזהות עסקים מקומיים ואתרים שמציגים כתובת מעודכנת, מספר טלפון, שעות פעילות, תמונות עדכניות וביקורות, מקלים על מנוע החיפוש.

ישנן מספר פעולות שניתן לבצע כדי לקדם את האתר באזור. מעבר להצגת המידע, יש לוודא כי התוכן עונה על חיפושים מקומיים (תוספת של שם העיר לתוכן כדוגמה) וכן יש לחשוב על קישורים מאתרים מקומיים אחרים (כמו מגזין של העיר). תמיד ובמיוחד בחיפוש מקומי, יש לעודד לקוחות מרוצים להוסיף ביקורת חיובית. במקרה של עסק עם סניפים בערים שונות, כדאי לשקול יצירת דפי נחיתה ייעודיים לכל סניף.

8.     חיזוק המותג באינטרנט

לצד קידום אורגני בגוגל, חשוב לבנות את המותג ברשת. הלקוחות מחפשים תשובות לא רק בגוגל אלא גם ברשתות החברתיות וככל שהנוכחות רחבה אך חכמה יותר, כך העסק משדר שהוא חי, פעיל ואמין. ההמלצה היא להוסיף פרופיל גוגל עסקי עם תמונות עדכניות ומקצועיות ומידע על העסק. כדאי לבחור את הרשת החברתית שנכון להופיע בה (בהתאם לסוג העיסוק) וגם משם לשלוח קישורים לאתר.

עסקים שמופיעים במקומות שונים (כולל כתיבת מאמרי אורח), בונים אמון גם במנוע החיפוש וגם בקרב הלקוחות הפוטנציאליים. בנוסף לכל אלה, ניהול חכם של הנכסים הדיגיטליים יוצר בידול ומאפשר לספר את הסיפור המיוחד שימשוך את הקהל הנכון.

9.     שיפור E-E-A-T

המושג E-E-A-T מתייחס לניסיון, מומחיות, סמכותיות ואמינות. מנועי החיפוש משתמשים באלמנטים אלו כדי להעריך את האיכות של העסק ולא רק של האתר. לרוב, הדרך בה גוגל עובד דומה מאד לאיך שאנשים חושבים וכמו שאנשים רוצים לפנות לאנשים בעלי ניסיון, כך גם גוגל רוצה להמליץ על עסקים מנוסים, שמבינים את הנושא לעומק ושיש להם את ההכשרה המתאימה (במיוחד כשנדרשת הכשרה) לספק את השירות.

ישנן דרשים שונות לעשות זאת ובתוך כך הצגת המומחיות, חתימה על המאמרים עם שם הכותב, הטייטל ותאריך הפרסום. יש לעדכן את התוכן כל הזמן ולשלב חוויות אישיות (קייס סטאדי) בתוך האתר. אם הדבר רלוונטי, אפשר להציג הוכחות כמו תעודות, הסמכות, הצלחות ועוד.

10.  ניתוח נתונים ושיפור

קידום אורגני בגוגל לא מסתיים ברגע אחד. זהו תהליך שדורש בניית נוכחות אמיתית ומתן מענה ללקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים. זהו לא תהליך סטטי אלא דינמי, שמצריך בקרה, למידה ושדרוג תמידי תוך הסתמכות על נתונים אמיתיים. חשוב לעצור אחת לתקופה (לפחות כל חודש), לבדוק מה עובד ומה לא, לאתר הזדמנויות קידום חדשות ולנצל אותן.

אם ישנם תכנים שמייצרים יותר מעורבות ופניות, יש להבין מה עובד ולפעול לשכפול. אם ישנם עמודים ונושאים שלא מושכים תנועה ולקוחות, יש לבדוק מה הסיבה לכך ולפעול לשיפור. חשוב לעקוב אחר המדדים, לנסות רעיונות חדשים, לשפר באופן מתמיד את חוויית המשתמש, להגיב במהירות לשינויים הטכנולוגיים ושל האלגוריתם ולזכור כי האתר יכול להיות נכס דיגיטלי חזק, בתנאי שהוא מקבל את היחס המתאים.

הופעות בתקשורת

"

"הפורמולה הייחודית של קרויזר דיגיטל להגברת אפקטיביות הקמפיינים"

"

"מומחים לקידום אתרים"

"

"חברת קרויזר דיגיטל שמחזיקה ברזומה הצלחות מרשים של שיפור קמפיינים"

"

"מוביל בקידום אתרים"

"

"מומחה בניהול מוניטין ושיווק באינטרנט"

"

"קרויזר מומחה לניהול מוניטין ושיווק"

"

"משרד מוביל בהורדת תוצאות בגוגל"

"

"מלווה עסקים להצלחה בשיווק באינטרנט"

קידום אורגני בגוגל בעולם שמתקדם כל הזמן

השינויים מהירים אך קידום אורגני יציב, שהבסיס שלו איכותי, הוא המפתח להצלחה. ברגע שאנחנו שמים את המשתמשים בראש סדר העדיפויות, בונים אתר שקל להשתמש בו, במכשיר נייד ונייח, היכולת לקדם אותו, לא רק כפעולה זמנית אלא ארוכת טווח, עולה. למעשה, השאלה העיקרית שעלינו להעלות היא אילו פעולות אנחנו יכולים לבצע כך שנוכל לראות תוצאות תוך זמן קצר ככל האפשר אך שימשיכו להדהד גם עוד שנים קדימה.

ישנן מספר פעולות שכל אתר שרוצה להופיע בתוצאות החיפוש צריך לבצע וישנן פעולות שמתאימות לאתרים ועסקים מסוימים. שיטת עבודה נכונה מובילה לסריקה של האתר, אינדוקס שלו (במילים פשוטות, זיהוי של האתר והדפים השונים על ידי גוגל) והבנה של התוכן. חשוב להבין כי מנוע החיפוש מפעיל כל הזמן ״זחלנים״ שחוקרים את האינטרנט ומחפשים אילו דפים יכולים להתאים לשאלות השונות.

הרוב המכריע של האתרים שנבנים בצורה הנכונה יזוהו על ידי גוגל ויופיעו בתוצאות. לאחר זיהוי של האתר, השאלה החשובה היא איך להופיע בתוצאות הראשונות ובעצם איך לבצע קידום אורגני בגוגל שבאמת מביא תוצאות. כאן נכנס הניסיון בתחום, המגע המקצועי והבנה של אילו פעולות יכולות לעשות את ההבדל.

 

קידום ממומן בגוגל

קידום אורגני

הגדרה

תשלום על כל מודעה, הופעה, קליק או מכירה בהתאם להגדרת הקמפיין.

תנועה שאינה תלויה בתשלום ישיר. הגולשים יכולים להגיע ממקורות שונים כולל חיפוש בגוגל.

מהירות התוצאות

תוצאות מידיות אשר יכולות להופיע ברגע שהקמפיין מתחיל ״לרוץ״ והגולשים נחשפים אליו.

לרוב התוצאות איטיות ויכולות להגיע תוך מספר שבועות עד מספר חודשים בהתאם לתחרותיות בתחום.

עלויות

דורש השקעה כלכלית ישירה עבור כל מודעה/ הופעה/ לחיצה/ מכירה בהתאם להגדרת הקמפיין.

יכול להתבצע באופן עצמאי ללא עלות ויכול להתבצע עם חברה מקצועית שמבקשת תשלום אך מביאה תוצאות.

שליטה

שליטה מלאה על התקציב, קהל היעד ואופן הופעת המודעה. יכולת לשנות את הקמפיין בכל רגע נתון.

מוגבלת ומסתמכת על אלגוריתם החיפוש של גוגל והתנהגות הקהל באופן אורגני.

השפעה בטווח הארוך

קידום ממומן בגוגל מתחיל ברגע שאנחנו מחליטים לשלם על המודעות ומסתיים ברגע שאנחנו מחליטים להפסיק את התשלום.

הקידום האורגני יכול להמשיך לעבוד עבורנו גם אם אנחנו מפסיקים את הפעולות והוא נחשב ליעיל בטווח הארוך.

הגעה לקהל היעד

אפשרות למיקוד קהל היעד עם הגדרת מיקום, גיל, תחומי עניין ומרכיבים נוספים.

פחות מדויק. לא ניתן להגדיר מיהם האנשים שיגיעו לאתר ולא לכוון אותם רק לעמוד אחד.

מתאים עבור

הגשמת מטרות כאן ועכשיו, השקת מוצר, מכירה מהירה, מבצעים וכל מטרה שנבחרת בכל רגע נתון.

נוכחות אורגנית לטווח הארוך המתאימה לבניית אמון למותג וסמכות.

*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

נותנים לתוצאות מקידום אורגני בגוגל לדבר

מ-1961 גולשים באתר בחודש ל-2800
גולשים בחודש באתר תוך 4 חודשים

מ-1915 גולשים בחודש באתר ל-4699
גולשים בחודש באתר תוך 8 חודשים

מ-352 גולשים באתר בחודש ל-1407
גולשים בחודש באתר תוך 8 חודשים

מ-369 גולשים באתר בחודש ל-1426
גולשים בחודש באתר תוך 6 חודשים

מ-743 גולשים באתר בחודש ל-1825
גולשים בחודש באתר תוך 5 חודשים

עלייה של כמעט מיליון שקל
ממכירות באתר תוך 8 חודשים 

לעזור לגוגל למצוא את האתר עם קידום אורגני

על אף שמנוע החיפוש פועל בלי הפסקה למצוא תכנים חדשים ולאנדקס אותם, לא כל האתרים באמת נתפסים ברדאר. לכן, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לבדוק האם האתר אותר ואם לא, לבחון את העמידה בדרישות הטכניות ואם יש צורך, לבצע תיקונים שישנו את תמונת המצב. גוגל מוצאת את הדפים בעיקר דרך דפים אחרים שכבר נסרקו ושמפנים לאתר.

אתרים שמקשרים לאתר הנוכחי (חדש או חדש בתחום הקידום), מזרזים את הופעת הדפים החדש או אלו שאנחנו רוצים לקדם ולעודד יותר כניסות לאתר. בנוסף לכך, ישנה חשיבות גם לקישורים הפנימיים ולאחר שגוגל כבר מזהה את האתר, הקישורים יעזרו לו לגלות עוד חלקים בתוכו ולקדם עוד דפים.

בכל תהליך קידום יש לבחון את האופן בו גוגל קורא את האתר, לראות אילו מונחים מזוהים על ידי מנוע החיפוש ולבצע שינויים ועדכונים בהתאם. לאחר בחינת המצב הראשוני, אפשר להכין אסטרטגיית קידום שמותאמת גם למצב הנוכחי, גם למטרות של האתר וגם לקהל היעד. יש לזכור – חשוב לקדם את האתר אך חשוב יותר לקדם אותו לקהל הנכון.

קידום אתרים אורגני קלאסי מול קידום בעולם ה-AI

הדרך להתייחס אל AI היא להשתמש בו. כל מי שחי ונושם את עולם הקידום האורגני יודע להגיד כי תמיד בוצעו שינויים ורק מי שהקפיד על בסיס איכותי והיה עם אצבע על הדופק, הצליח באמת לקדם ולהישאר במקומות הראשונים. הבינה המלאכותית יכולה לעזור לנו בקידום אתרים, לעזור לנו לבחור את מילות המפתח, לעשות אופטימיזציה של התוכן ולעזור לנו להבין מה באמת מעניין את הלקוחות שלנו.

בשימוש נכון, הבינה המלאכותית יכולה לעזור לנו לזכות במקומות הראשונים בגוגל ובנוסף, להופיע במנועים של ה-AI. אסור לנו להתעלם מהשינויים, אנחנו צריכים לאמץ אותם, לעבוד בחוכמה ולזכור כי פעולות איכותיות עובדות לטובת העסק, בין אם החיפושים מתבצעים בגוגל ובין אם באחד מהמנועים החדשים. יש להביא בחשבון כי תוצאות החיפוש נראות שונה היום עם סיכומי מידע ותמונות ולהתאים את האתר לכך.

היום אנחנו יכולים להשתמש בכלים שבעבר לא היו זמינים. אפשר להוסיף יותר תמונות לאתר, להשתמש בגרפים, אינפוגרפיקה, להכין רשימת נושאים מתאימים וגם לקבל ביקורת מתמדת שתעזור לנו להתקדם. לצד כל זאת, היום יותר מתמיד, תוכן שמדבר לאנשים הוא זה שמצליח לתפוס את תשומת הלב. רעיונות מקוריים, אתרים שקל לצפות בהם ושילוב בין תוכן כתוב, אודיו ווידאו, משנים את התחושה של הצופים.

לסיכום, אם אתם רוצים לראות את האתר שלכם מוביל בתוצאות החיפוש ורוצים שהוא יעבוד עבורכם, צרו קשר.

אוקיי. השתכנעתי. אבל למה קרויזר?

הרבה שנים של הצלחות עם לקוחות. הנה רק כמה מהלקוחות שבחרו בנו

retorno
לוגו עסקן
לוגו קינדר
לוגו נתיב
לוגו אסיה
לוגו משמרת
לוגו רותם
לוגו מזל
לוגו הרגלים
לוגו גלית

שאלות נפוצות על קידום אורגני SEO

קידום אורגני הוא תהליך ארוך טווח. בדרך כלל ניתן להתחיל לראות שיפור תוך 3–6 חודשים, אך תוצאות משמעותיות ויציבות לרוב מגיעות לאחר חצי שנה ומעלה, תלוי בתחרות ובתחום הפעילות.

כמעט כל אתר יכול להתקדם – בתנאי שמבצעים אופטימיזציה נכונה ומספקים ערך לגולשים. התחום, רמת התחרות, מבנה האתר, איכות התוכן והקישורים הם גורמים חשובים.

  • קידום אורגני – מיקום טבעי בתוצאות החיפוש, תהליך איטי אך יציב, ללא תשלום על הקלקות.

  • קידום ממומן – תשלום לפי קליק, תוצאות מיידיות אך זמניות, נפסק ברגע שמפסיקים לשלם.

רוב העסקים שמצליחים לשלב את שני הערוצים יחד פועלים בצורה חכמה.

העלות משתנה לפי היקף העבודה, תחום הפעילות ורמת התחרות. לרוב המחיר של השירות שלנו נע בין 2,500 ל- 2,800 ש"ח לחודש. חשוב להבין שזהו שירות מתמשך ולא פעולה חד פעמית.

כמו כל דבר גם כאן אפשר ללמוד ולהתחיל לבד, אך יש הרבה מרכיבים טכניים ואסטרטגיים – לכן, עסקים רבים מעדיפים לפנות למקדם מקצועי כדי לחסוך זמן, טעויות ומשאבים.

  • שיפור מיקומים בגוגל

  • עלייה בכמות הכניסות לאתר ממנועי חיפוש

  • עלייה בפניות/המרות מהאתר

  • דוחות תקופתיים של ביצועים

הכירו את

Pro&Profit:

הפורמולה להצלחה שיווקית בגוגל שבעלי עסקים לא מצליחים להפסיק לדבר עליה.

01.

אצלנו? רק מומחים.

העובדים שלנו הם מומחים שכבר עשו את זה – עם ניסיון מקצועי של שנתיים ומעלה, אבל הכי חשוב? כל אחד מהם עובד על מספר מוגבל של פרויקטים בו זמנית – כדי שהם יהיו שם בשבילכם.

02.

השיווק שלך זה עניין אישי.

 כל לקוח והסיפור שלו. אנחנו בונים אסטרטגיה שמתאימה בדיוק לכם: מה אתם רוצה להשיג, לאן אתם שואפים. אנחנו כאן למקסם את ההצלחה שלכם, ולא סתם לעשות עוד קמפיין.

03.

דפי נחיתה שמוכרים.

אנחנו יוצרים דפי נחיתה שלא רק נראים טוב, אלא גם ממירים גולשים ללקוחות. זה כל הסיפור.

04.

רווחיות לפני הכל.

אנחנו  מתמקדים בלהביא לכם תוצאות שמשפיעות ישירות על הרווח של העסק ומכוונים לאסטרטגיה שמקדמת רווחיות, תוך דגש על השקעה נבונה ותשואה מירבית על כל שקל.

כותב המאמר - דודי קרויזר

כותב המאמר - דוד קרויזר

הדרך של דוד בעולם השיווק הדיגיטלי החלה בשנת 2009, באחד ממיזמי התיירות החדשניים שפורסמו באינטרנט. לאחר ניהול המיזם במשך כשנתיים ובהמשך השתלבות בחברת "קשרי תעופה", התמנה למנהל שיווק דיגיטלי בחברת זאפ – ממובילות שוק הפרסום והשיווק ברשת בישראל. בנוסף בית המשפט מינה את מנכ"ל החברה כמומחה בתחום קידום אתרים. ויש לסוכנות הסמכה של גוגל פרטנרס.

*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

מבצע אחרי החגים מטורף!

מצטרפים עכשיו ומקבלים
הקמת קמפיין ללא עלות וגם שבועיים ניהול במתנה!

*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

המבצע בכפוף לתקנון

אנחנו משתמשים בעוגיות (cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה, להציג הצעות ומודעות מותאמות ועוד כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. המשך הגלישה באתר מהווה את הסכמתך לכך.